Op 20 juni organiseert het VIL in The Crescent in Anderlecht het slotevent van het project ‘E-warehouse’.
– Logistieke excellentie achter de schermen van de online shop –
De inrichting van een magazijn voor “traditionele” logistiek is doorgaans opgezet in functie van grote zendinghoeveelheden, vroege cut-offs en stabiele volumes. In een magazijn voor e-commerce heeft men te maken met kleine pickhoeveelheden, steeds later opschuivende cut-off tijdstippen en sterk fluctuerende volumes waarop onmiddellijk moet ingespeeld kunnen worden.
Moet een magazijn hieraan worden aangepast? En waar moet men mee rekening houden? Om dit na te gaan startte het VIL samen met 15 bedrijven het onderzoeksproject “E-warehouse” op. De resultaten van dit project worden voorgesteld op het slotevent, aangevuld met bijdragen van enkele interessante gastsprekers.
Programma
13u30 | Ontvangst |
14u00 | Verwelkoming Liesbeth Geysels, Algemeen Directeur, VIL |
14u10 | De bezorgeconomie Patricia Ceysens, Voorzitter BeCommerce |
14u30 | E-warehouse do’s and don’ts Dirk De Vylder, Program Manager, VIL |
15u10 | Belspeed: Loopafstanden minimaliseren in een e-warehouse Steven Rymenams, COO, Belspeed Ludo Sys, Project Officer, VIL |
15u35 | Koffiepauze |
16u00 | Kuehne-Nagel and LEGO® e-commerce, a serious play Edwin Stroot, Business Development Manager, Kuehne-Nagel Ludo Sys, Project Officer, VIL |
16u25 | Fiege: Uitbesteden van e-fulfillment? Het zijn wel mijn klanten! John Ruijsch, E-Solutions Executive, Fiege |
16u45 | Q&A |
17u00 | Conclusies en slotbeschouwing Dirk De Vylder, Program Manager, VIL |
17u15 | Netwerkborrel |
Locatie
The Crescent – Lenniksebaan 451 – 1070 Anderlecht (Parking is voorzien)
Prijs
- VIL Leden
1ste deelnemer: gratis
Extra deelnemers: € 65,00 + 21 % BTW - Niet leden
€ 130,00 + 21 % BTW
In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘E-warehouse’ inbegrepen.
Betaling voor 19 juni 2013. Een factuur wordt per e-mail toegestuurd.
Inschrijven
Het is niet meer mogelijk in te schrijven.
Opgelet: gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur op voorhand, wordt een administratieve kost € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.