Slotevent – Apotheeklogistiek bij ziekenhuizen

23 februari 2016

Performante apotheeklogistiek vormt mee de basis van excellente zorgverlening. In de zorgsector leven vele vragen over wat nu de beste manier is om de apotheeklogistiek op een efficiënte, kwalitatieve en bovenal patiëntveilige manier aan te pakken.

Het VIL zocht in het project Apotheeklogistiek samen met 17 ziekenhuizen en logistieke dienstverleners naar praktische, innovatieve logistieke concepten als antwoord op de actuele uitdagingen waarmee ziekenhuisapotheken geconfronteerd worden.

Op het slotevent worden de resultaten van het project voorgesteld, aangevuld met praktijkgetuigenissen.


Programma

13u30 Ontvangst
14u00 Verwelkoming – Dirk De Vylder, Directeur Projecten VIL
14u10 Het bredere kader van het Actieplan eGezondheid 2013 – 2018 – Apotheker Dirk Broeckx, Projectmanager éénlijn.be
14u35 Het ziekenhuis van vandaag en morgen – Steve Sel, Project Officer VIL
15u05 Meerwaarde van logistieke platformen voor ziekenhuisapotheken – Ir. Danny Van Hoof, Managing Director Grant Thornton
15u30 Koffiepauze
16u00 Case AZ Delta: opzetten van een decentrale distributie met gecontroleerde Unit Dose afdelingsvoorraden – Ludo Sys, Project Officer VIL
16u20 Praktijkgetuigenis AZ Delta – Ann-Sofie Vanthournout, Hoofdapotheker AZ Delta
16u30 Visie op de toekomst? – Dr. Bruno Van Eesbeeck, Stichtend Vennoot Alfa Management
16u55 Conclusies
17u00 Netwerkborrel

Locatie

Ter Elst – Kattenbroek 1  – 2650 Edegem

Prijs

  • Lid van VIL: 1ste deelnemer: gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
  • Deelnemende bedrijven project: 2 deelnemers gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
  • Lid van Zorgondersteuning: € 80,00 + 21 % BTW
  • Niet leden: € 145,00 + 21 % BTW
  • Pers: gratis, stuur een e-mail naar informatie@vil.be

In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘Apotheeklogistiek? inbegrepen. Een factuur wordt per e-mail toegestuurd. Betaling voor het event.

Registreren

Het is niet langer mogelijk in te schrijven.

Opgelet

  • Gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, wordt een administratieve kost van € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.
  • Betalende deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, zijn het volledig gefactureerde bedrag verschuldigd.
  • Het is mogelijk zich te laten vervangen door een collega.
VIL staat voor een sterk logistiek Vlaanderen

Koninklijkelaan 76 - B-2600 Berchem
T: +32 (0) 3 229 05 00
E: info@vil.be
BTW: BE 0480.185.038
IBAN: BE59 0014 0122 5826
BIC: GEBABEBB

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
VIL