23 februari 2016
Performante apotheeklogistiek vormt mee de basis van excellente zorgverlening. In de zorgsector leven vele vragen over wat nu de beste manier is om de apotheeklogistiek op een efficiënte, kwalitatieve en bovenal patiëntveilige manier aan te pakken.
Het VIL zocht in het project Apotheeklogistiek samen met 17 ziekenhuizen en logistieke dienstverleners naar praktische, innovatieve logistieke concepten als antwoord op de actuele uitdagingen waarmee ziekenhuisapotheken geconfronteerd worden.
Op het slotevent worden de resultaten van het project voorgesteld, aangevuld met praktijkgetuigenissen.
Programma
13u30 | Ontvangst |
14u00 | Verwelkoming – Dirk De Vylder, Directeur Projecten VIL |
14u10 | Het bredere kader van het Actieplan eGezondheid 2013 – 2018 – Apotheker Dirk Broeckx, Projectmanager éénlijn.be |
14u35 | Het ziekenhuis van vandaag en morgen – Steve Sel, Project Officer VIL |
15u05 | Meerwaarde van logistieke platformen voor ziekenhuisapotheken – Ir. Danny Van Hoof, Managing Director Grant Thornton |
15u30 | Koffiepauze |
16u00 | Case AZ Delta: opzetten van een decentrale distributie met gecontroleerde Unit Dose afdelingsvoorraden – Ludo Sys, Project Officer VIL |
16u20 | Praktijkgetuigenis AZ Delta – Ann-Sofie Vanthournout, Hoofdapotheker AZ Delta |
16u30 | Visie op de toekomst? – Dr. Bruno Van Eesbeeck, Stichtend Vennoot Alfa Management |
16u55 | Conclusies |
17u00 | Netwerkborrel |
Locatie
Ter Elst – Kattenbroek 1 – 2650 Edegem
Prijs
- Lid van VIL: 1ste deelnemer: gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Deelnemende bedrijven project: 2 deelnemers gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Lid van Zorgondersteuning: € 80,00 + 21 % BTW
- Niet leden: € 145,00 + 21 % BTW
- Pers: gratis, stuur een e-mail naar informatie@vil.be
In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘Apotheeklogistiek? inbegrepen. Een factuur wordt per e-mail toegestuurd. Betaling voor het event.
Registreren
Het is niet langer mogelijk in te schrijven.
Opgelet
- Gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, wordt een administratieve kost van € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.
- Betalende deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, zijn het volledig gefactureerde bedrag verschuldigd.
- Het is mogelijk zich te laten vervangen door een collega.