De vrachtwagencabine als mobile office
21 februari 2017
Zelfrijdende voertuigen zullen naar alle verwachtingen tegen 2020 hun intrede maken op Europese en dus ook Vlaamse wegen.
In het project Value Added Trucking heeft het VIL onderzocht welke (administratieve of andere) taken een chauffeur aan boord van een vrachtwagen in zelfrijdende modus kan uitvoeren.
Op het slotevent worden de resultaten voorgesteld, aangevuld met praktijkgetuigenissen.
Programma
13u30 | Onthaal |
14u00 | Visie op de vrachtwagenchauffeur van morgen Fons Leroy, Gedelegeerd Bestuurder, VDAB |
14u20 | De vrachtwagencabine als mobile office? Peter Lagey, Projectleider, VIL |
14u40 | Impact van taken en opleidingen op de vermoeidheid van de chauffeur Tom Brijs, Hoogleraar IMOB, Universiteit Hasselt |
15u00 | Koffiepauze |
15u30 | Zelfrijdende trucks in het transportbedrijf van morgen Pascal Vranken, COO, H. Essers |
16u00 | Een roadmap voor truck platooning Prof. Dr. Ir. Lori Tavasszy, Hoogleraar goederenvervoer en logistiek, TU Delft |
16u30 | Vragen en slotwoord |
17u00 | Netwerkborrel |
Locatie
VDAB Opleidingscentrum
Industrieweg 50, 9032 Wondelgem
Prijs
- Lid van VIL: 1ste deelnemer: gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Deelnemende bedrijven project: 2 deelnemers gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Niet leden: € 145,00 + 21 % BTW
- Pers: gratis, stuur een e-mail naar informatie@vil.be
In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘Value Added Trucking (V.A.T.)’ inbegrepen.
Een factuur wordt per e-mail toegestuurd. Betaling voor het event vereist.
Registreren
Het is niet meer mogelijk om in te schrijven.
Opgelet
- Gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, wordt een administratieve kost van € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.
- Betalende deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, zijn het volledig gefactureerde bedrag verschuldigd.
- Het is mogelijk zich te laten vervangen door een collega.