Integratie van de ‘online’ en ‘offline’ logistiek
24 november 2016
Retailers verkopen meer en meer zowel via winkels als webshops. Vaak hebben de verschillende verkoopkanalen eigen voorraden en afleveropties. Doelstelling van het project Omni-channel logistiek was de integratie van de ‘online’ en ‘offline’ logistiek. Een grote logistieke uitdaging die retailers dwingt hun processen te herzien. Maar is die integratie echt voordelig?
Op het slotevent worden de resultaten voorgesteld, aangevuld met praktijkgetuigenissen.
Programma
13u30 | Onthaal |
14u00 | Verwelkoming |
14u05 | Logistiek als een marketing tool – Jeroen Dekker, Managing Partner, Active Ants |
14u40 | Integratie van online en offline logistiek: een must? – Jan Merckx, Project Officer, VIL |
15u10 | Koffiepauze |
15u35 | Het Omni-channel rekenmodel – Ludo Sys, Project Officer, VIL |
15u55 | Omni-channel voor een Retailer – Jarno Devedeleer, Hoofd Online Supply Chain & Logistics Non Food, Colruyt Group |
16u20 | Praktijkcase: omni-channel bij Marks & Spencer– Paul Greenwood, Head of Customer Promise, Marks & Spencer Digital (Engels) |
17u00 | Conclusies en uitnodiging netwerkborrel |
Locatie
Technopolis
Technologielaan1
2800 Mechelen
Prijs
- Lid van VIL: 1ste deelnemer: gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Deelnemende bedrijven project: 2 deelnemers gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
- Niet leden: € 145,00 + 21 % BTW
- Pers: gratis, stuur een e-mail naar informatie@vil.be
In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘Omni-channel logistiek’ inbegrepen.
Een factuur wordt per e-mail toegestuurd. Betaling voor het event.
Registreren
Het is niet langer mogelijk in te schrijven
Opgelet
•Gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, wordt een administratieve kost van € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.
•Betalende deelnemers die niet schriftelijk afmelden ten laatste 48 uur voor het event, zijn het volledig gefactureerde bedrag verschuldigd.
•Het is mogelijk zich te laten vervangen door een collega.