en
        |  en

Slotevent Crowd Logistics

Crowd logisticsBij Crowd Logistics worden particulieren of semi-professionelen ingezet voor het transport van goederen. Via welke business modellen kan dit gebeuren, wat zijn de wettelijke implicaties, hoe integreren in de bedrijfslogistiek, wat is de meerwaarde hiervan, zowel voor de logistieke spelers als voor onze maatschappij?

Met het project Crowd Logistics wil het VIL bedrijven de opportuniteiten (i.p.v. bedreigingen)  aantonen door vanuit werkbare business modellen de economische en maatschappelijke impact duidelijk te maken.
Tijdens het slotevent op 25 oktober 2017 worden de resultaten voorgesteld.

 

Praktisch

Datum
Woensdag 25 oktober 2017, van 13u30 tot 18u00

Locatie
Zebrastraat (zaal Ned Kahn)
Zebrastraat 32, 9000 Gent

 

Programma

13u30 Onthaal

Deel 1

Het VIL project Crowd Logistics

14u00 Het wat en waarom.
Jan Merckx, Projectleider, VIL
14u50 Impact en draagvlak
Heleen Buldeo Rai, PhD Research Associate, City Logistics VUB
15u20


koffiepauze


Deel 2

Crowd Logistics in de realiteit

15u40 Vengo – Het shipping platform
Thomas Kauffmann, CEO, Vengo
16u00 Hytchers – Van stad naar stad
Antoine Dessart, Founder/CEO, Hytchers
16u20 bringr – Het nieuwe initiatief van bpost
Hans Robben, Network Innovation Manager Parcels, bringr
16u40 Parcify – Levert je pakje persoonlijk af
Christophe Van Olmen, CCO, Parcify
17u00 Slotwoord en netwerkreceptie

 

PRIJS

  • Lid van VIL: 1ste deelnemer: gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
  • Deelnemende bedrijven project: 2 deelnemers gratis – Extra deelnemers: € 80,00 + 21 % BTW
  • Niet leden: € 145,00 + 21 % BTW
  • Pers: gratis, stuur een e-mail naar informatie@vil.be

In het inschrijvingsgeld is het VIL rapport ‘Crowd Logistics’ inbegrepen.

Een factuur wordt per e-mail toegestuurd. Betaling voor het event vereist.

Inschrijven

Het is niet meer mogelijk om in te schrijven.

  • Afmelden kan tot maandag 23 oktober 2017, 12u00, via mail naar informatie@vil.be.
  • Gratis deelnemers die niet schriftelijk afmelden of afwezig zijn wordt een administratieve kost van € 65,00 + 21 % BTW aangerekend.
  • Betalende deelnemers die laattijdig of niet afmelden zijn het volledige bedrag verschuldigd.
  • Het is mogelijk zich te laten vervangen door een collega.